Itaka plaatst cookies voor de analyse van bezoekersgegevens, de website te verbeteren, gepersonaliseerde inhoud te tonen en om je de beste website-ervaring te bieden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Responses
Marianne, tijdens het horen van je video, had ik nog niet zo’n verwarring als toen ik het gezien had. Maar op 29 november kreeg ik een schriftelijke download over dit onderwerp “Waar ben ik nu naar op weg?”
Dit wil ik met je delen!
Het schriftelijk schrijven gaat als volgt: Waar ben ik nu naar op weg?
Dit is een vraag op zich zelf, maar je weet het niet. Verwarring in al je genen is de oorzaak, de reset!
Je herinnering komt terug zoals je werkelijk bent, maar dit kan pas als je weer een bent met “het goddelijk
bewustzijn” , het eenheidsdenken met alles wat is. Wanneer het zover is, dien je op afstand alles te overzien
en te wachten op antwoorden die je gegeven zullen worden. De wereld zoals die ooit werkte vanuit dualiteit zal steeds meer een vermoeide werkelijkheid worden, die je niet langer meer wil ervaren, de energie voelt gewoon niet prettig meer in een hogere frequentie! De verhaallijn interesseert je steeds minder, het lijkt wel vanzelf te ontstaan of het is gewoon niet uitdagend genoeg meer. De mensen om je heen zijn nog niet zover, dit zijn momenten van alleen zijn en dat geeft onrust in je leven, van waaruit komt nu die verandering eindelijk! Het wachten zal juist beloond worden, het finetunen van je perceptie en kwaliteiten zullen gelijk geactiveerd worden wanneer de shift aanstaande is en de “escape van je frequentie” dit mogelijk maakt! Leef trouw je ziel wijsheid, “je eigen weten”.